Księgarnia AGNES (0)
  • Wyszukiwarka


    Zaawansowane wyszukiwanie
  • Księgarnie ochrania certyfikat SSL

  • Sklep www.e-ksiegarnia.edu.pl - opinie klientów
  • Koszyk
    Twój koszyk jest pusty
  • Przechowalnia
    Brak produktów w przechowalni
Katalog » Przedszkole » Pedagogika
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
System wspierania rozwoju Dziecka oraz udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu Indywidualna Dokumentacja Rozwoju Dziecka
Dostępność: jest, wysyłka w 24h
Wydawnictwo: Iwanowski
Autor
Okładka
miękka
Format
A4
Rok wydania
2011
Język
polski

Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł
  Cena:

przechowalnia

29,00 zł

Rola nauczyciela przedszkola polega na wspieraniu wszechstronnego rozwoju dziecka. Aby wykonać to trudne zadanie, trzeba poznać aktualny poziom rozwoju każdego wychowanka. Zgromadzone informację będą stanowić punkt wyjściowy do działań nauczycielskich. Monitorowanie rozwoju i osiągnięć swoich podopiecznych jest jednym z najtrudniejszych zadań nauczyciela. Proces ten opiera się na humanistycznej koncepcji rozwoju człowieka, która zakłada odrębność i indywidualność każdej jednostki. Postępy i zmiany w rozwoju mają więc prawo przebiegać w tempie charakterystycznym dla każdego dziecka. Często obserwujemy różnorodne problemy i trudności w poszczególnych obszarach rozwoju, utrudniające, czy nawet uniemożliwiające dziecku wykonanie różnych zadań. Czasami są to poważne deficyty, a czasem przemijające trudności. Nauczyciel powinien starać się dokładnie i wszechstronnie poznać nie tylko swoich wychowanków, ale także środowisko ich życia i działania. Pomocą dla pedagoga będzie znajomość prawidłowości rozwojowych dziecka odpowiednio do jego wieku. Pozwoli to ocenić czy obserwowany poziom rozwoju konkretnego dziecka, jego zachowanie przebiega w sposób harmonijny czy może jest inaczej i co to może oznaczać.

Spis treści
  • Karta wywiadu z rodzicami
  • Arkusz Rozwoju Dziecka od 3 do 6 lat (obserwacje pedagogiczne)
  • Umiejętności
  • – samoobsługa, – zdrowie, bezpieczeństwo, – emocje, rozwój społeczny, – motoryka mała, rozwój ruchowy, – procesy poznawcze, – umiejętności matematyczne, – mowa dziecka, – wiedza o otoczeniu społeczno–przyrodniczym i kulturowym.
  • Informacja o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej
  • opanowanie wymagań określonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego w obszarach: – umiejętności społcznych i odporności emocjonalnej;
  • – umiejętności matematycznych i gotowości do nauki czytania i pisania; – sprawności motorycznej i koordynacji wzrokowo-ruchowej; – samodzielności w tym umiejętności wykonywania czynności samoobsługowych. – potrzeby rozwojowe dziecka, w tym zauważone predyspozycje, uzdolnienia i zainteresowania, – dodatkowe spostrzeżenia o dziecku
  • Arkusz badania gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna)
  •  – umiejętności społeczne, emocje, – czynności samoobsługowe, – czynności intelektualne, – gotowość do pisania, – gotowość do czytania, – wychowanie zdrowotne, – wychowanie przez sztukę, – edukacja przyrodnicza i techniczna
  • Zarządzenie Dyrektora
  • Karta indywidualnych potrzeb dziecka
  • Indywidualny program i dokumentacja wspomagania i korygowania rozwoju
  • Plan działań wspierających
  • Indywidualny program edukacyjno–terapeutyczny, uwzględniający zalecenia zawarte w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego (dotyczy okresu na jaki wydano orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego)
  • Plan organizacji pomocy psychologiczno–pedagogicznej oraz wspomagania rozwoju dziecka
  • Formy pomocy dla rodziców i nauczycieli
  • Rejestr rozmów z rodzicami
  • Test niedokończonych zdań
  • Arkusz samowiedzy
  • Rejestr dokumentacji rozwoju dziecka
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Seweryn Renata, Solarz Barbara
Plany zostały opracowane w oparciu o propozycje Marii Kielar-Turskiej, Ireny Majchrzak, Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, Weroniki Sherborne, Rudolfa Labana, Alfreda i Marii Kniessów.
Forma Bożena, Majdańska Grażyna
Pozycja zawiera miesięczne plany pracy wychowawczo-dydaktycznej przeznaczone dla nauczycieli pracujących w przedszkolach z dziećmi 5-letnimi.
Seweryn Renata, Solarz Barbara
Plany zawierają gotowe zestawy ćwiczeń i zabaw ruchowych, ciekawe propozycje literatury dziecięcej (opowiadania, wiersze, piosenki, inscenizacje). Uwzględniają szeroką tematykę z różnych dziedzin: plastycznej, muzycznej, teatralnej, itp.
Pytlarczyk Jadwiga
Zgodnie z art. 33 ustawy O systemie oświaty, nadzór pedagogiczny musi być sprawowany zarówno w przedszkolach publicznych jak i niepublicznych.
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
podręczniki szkolne| beletrystyka| ezoteryka| Bajki | Baśnie

Księgarnia AGNES oferuje podręczniki szkolne oraz materiały metodyczne dla nauczycieli takie jak: scenariusze zajęć, plany miesięczne, plany wynikowe, konspekty i sprawdziany, ostatnio w ofercie znajdują się książki z dziedziny ezoteryki oraz beletrystyki. W dziale Czary Mary (ezoteryka i nie tylko) odnajdziemy książki z dziedziny astrologii, filozofii, jogi, poradniki, horoskopy, przepisy, tarot i wiele innych. W dziale beletrystyka odnajdziemy powieści, poezje, literaturę kobiecą, kryminalistyczną, sensacyjną, thriller oraz inne. Dodatkowo w sprzedaży znajdują się również różnorakie bajki i baśnie dla dziecka. Życzymy miłej lektury!

Księgarnia AGNES - XML Sitemap

Aktualna Data: 2021-08-02 06:46
© Księgarnia AGNES